Thursday, June 14, 2012

Premium Beautiful: Maintaining My Weight

dulu saya penah tulis entry Premium Beautiful - Why I Choose PB Over Others (Part 2) dan letakkan gamba saya before and after transformation. dari 68kg saya turun ke 45kg. a reduction of 23kg. berapa lama saya bole achieve cenggitu? dalam masa 6bulan. ye saya pon memule terkejut. sbb saya target turun kepada 50kg iaitu berat saya sebelum mengandungkan Masha. tapi alhamdulillah dapat sampai 45kg, which is berat saya masa college time dulu :) hanya dengan memakai Premium Beautiful corset. dan tanpa diet sebab saya masih breastfeed Masha sehingga sekarang.

pastu saya plak memang la peminat tegar nasi. apa jenis nasi la. kalo sehari tak makan nasi, menggigil badan seharian. sungguh tak tipu! hehehe :) dulu mase zaman belajar pon hari-hari dok tapau seafood fried rice.

pastu ish ade la plak yang tak caya berat saya sekarang 45kg. eeiii tak baik tau! ai tak tipu u ollls tau hehehe...nah ini sebagai bukti berat saya maintain 45kg :) tak caya tak caya? percaya lah!
sila abaikan jari-jari kaki ku yang kontots itu :) ai kan hobbits ;-p

so if you haven't get your own set of PB yet, watcha waitin fo?? pick up your phone now!! sementara tengah special price ni :)


call/text me: 0123198059
facebook: Nisa Yasir
email: ainunnisa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment