Sunday, January 10, 2010

don't miss me while i'm away

i will be away for 2 days *or even more* starting monday. this is where i will be spending my time with all the lovely hunk/ladies in scrubs *tetibe terbayang JD & Turk*

click on the picture and you will know what's the place called.

happy pon ada. cuak pon ada.
bila tanye hubby, ape die rasa. i thot he is going to answer 'risau'. tapi die dgn baik hati kata, 'i kesian dekat u'. oh my lovely suami. *rasa macam nak peluk cium dengan ketat*

oh, saya tidak perlukan sympathy or empathy dari anda.
saya hanya pinginkan kalian mendoakan supaya saya berjaya dalam pertarungan itu nanti.
atau lebih hebat, lawatan sambil belajar dari anda :)
moga-moga itu dapat memberikan saya lebih semangat

chaiyok chaiyok nisa!!

p/s: bila semuanya telah selesai, akan saya catatkan satu-persatu peristiwa ini untuk panduan semua

3 comments: