Friday, September 11, 2009

come and meet our new baby :)

well...technically she's not a baby no more. dah nak jadi mak budak dah haa...

hi everyone!! nama saya si gemok. tuan saya yang gatal bagi nama tu sbb die jeles saya masih maintain montoks sedangkan die dah semakin berkurangan di pinggang dan punggung ahaks...
kadang-kadang saya suka buat aksi terlampau seperti di bawah. oppssie...
itu pon setelah kenyang diberi makan oleh tuan saya. selagi tak kenyang, selagi itu lah saya akan bising dan gigit-gigit manja tangan tuan saya yang sibuk menjahit manik.

setiap petang bila kedengaran kunci rumah di goyang-goyang oleh tuan saya yang baru pulang dari tempat kerja, saya pasti akan berlari laju dan menunggu di depan pintu untuk mendapatkan habuan saya (read: makanan lar...)

jom tengok lagi aksi-aksi terlampau manja saya yang sempat dirakam oleh tuan saya selepas saya selamat mentekedarah.

No comments:

Post a Comment