Friday, July 3, 2009

entry tensi

this entry will be filled with hatred feelings. so please don't read it if u don't like hatred.

********************************************************************************
Seawal 8:45AM mood marah aku dah di trigger oleh seseorang. Ye, aku rasa teramat marah sekali sampai kepala ni rasa macam nak pecah. A sign of too much stress, i think. tak bole blah btol la! ceritanya camgini. ada kekecohan berlaku antara section aku dan section $$$. sume gara-gara pakcik c*l*k* yang salah faham. kate die aku tak sampaikan info. and die tuduh plak membe aku kat section $$$ sepatutnya cc the email to him also. so aku back up membe aku. aku ckp, mmg die takde cc, tp aku de fwd info to him with explanation and direction. die trus ckp, ‘no i hvnt received any info from u’. trus darah aku berderau. haram jadahnya die ckp camgitu?? kepala trus jadi pusing kuar bintang2. sebabnya? aku tersgt nak marah tp aku tak bole marah sbb die adalah bos (bos taik kucing!) aku pulak takde proof yg aku dah sent email to him. sbb aku actually baru je clearkan sent folder aku sbb dah penuh. ahh i shld hv archive everything. aku dan die berbalas-balas kata. aku yakin gile aku dah sent email tu kat die sbb aku tau kalo aku tak buat, kelima2 jari die akan tunjuk pd aku. tp masalahnya aku takde bukti aku dah anta. b*b& btol! skang kene korek2 kat server kalo ade. hopefully ade. sbb kalo takde, bende ni mmg akan diungkit sampai aku berenti. percaya la ckp aku. ni bukan pertama kali die carik pasal. dah tak terbilang dah. ari2 dtg keje mesti tensi tgk muka die.

so pengajaran nya, lepas ini pastikan sume email di archive hatta email yg dihantar pon. supaya bile kejadian serupa berlaku, aku bole trus throw the email to his f*c&ing face and made him shut his f*c&ing mouth. what a bloody way to start my Friday. oii dah la arini Friday oii!! b%b& btol la!!!

update: tetibe kol 10:30AM td dgn muke selamba die ckp, "nisa i ade terima u punye email actually". aku pon ape lg. "i told u so! sbb last mth dah kecoh. so this mth i takmo la kecoh lg. that's y i email u n mintak u check dgn boss section $$". b*b% btol! dah la takde sorry ke ape. pastu kali ni takde plak ckp dpn big boss. pg td punye nak kecoh dpn big boss. kecoh btol org tua neh!!

No comments:

Post a Comment